Expediere și returnare

Pentru a face o comandă pe www.millica.ro este nevoie să vă înregistrați.

Pentru a realiza o comandă va fi nevoie să ne oferiți câteva informații obligatorii care trebuie să fie reale și adevărate. Aceste informații sunt: Numele și Prenumele, Adresa, Județul, Localitatea și adresa pentru livrarea comenzii, număr de telefon corect și o adresă de e-mail pentru primirea datelor despre comandă. Dacă una din informațiile menționate mai sus se schimbă vă rugăm să ne menționați acest lucru utilizând formularul de pe pagina de contact.

Odată finalizată o comandă se va creea un cont unic pe www.millica.ro pentru dumneavoastră. Vă rugăm parola să fie păstrată în siguranță. Dacă se întâmplă o utilizare neautorizată a contului vă rugăm să ne contactați imediat.

Odată finalizată comanda vă oferiți acordul folosirii informațiilor dvs conform mențiunilor din Termenii de Confidențialitate și pentru livrarea comenzilor și informațiilor solicitate de dvs.

Efectuarea comenzii

Vă invităm să accesați produsele prezentate pe site pentru a alege ceea ce vă interesează

 1. Prin comanda directa de pe site. 

   -   Pentru a plasa o comandă pe www.millica.ro vă invităm să vă uitați pe ofertele de pe site.

   -   Când găsiți ceea ce căutați click-ați pe butonul din dreapta "adaugă în coș".

   -   În “Coșul Meu” puteți vedea toate produsele adăugate pe o comandă iar când finisați cumpărăturile, trebuie să click-ați pe butonul "Finalizează comanda".

   -   Apoi specificați datele de livrare și facturare și modalitățile de plată.

   -   Verificați la sfârșit datele completate și click-ați  pe butonul "Trimite comanda". Imediat veți primi un e-mail de confirmare a comenzii realizate.

 2. Prin telefon
Vă așteptăm zilnic de luni - vineri între 10:00 - 18:00 la nr. de tel. +40 735511783 pentru a plasa o comandă sau pentru orice altă întrebare.

 3. Printr-un mesaj trimis prin formularul de pe pagina de Contact.

Așteptăm mesajele dumneavoastră pentru comenzi sau pentru orice alte întrebări.
Ne luăm angajamentul să vă răspundem în maxim 24 de ore în timpul săptămanii și 48 de ore în timpul weekend-ului.

Disponibilitatea produselor

Toate produsele afișate pe site au prezentate pe pagina acestora situația disponibilității lor. Cele care sunt menționate cu Stoc epuizat înseamnă că nu sunt disponibile momentan. Dacă ați comandat un produs de pe site și nu mai este disponibil, vă vom anunța telefonic cât mai curând.

Realizarea plății unei comenzii

Pentru a vă face cumpărăturile mai plăcute și mai ușoare, pe MILLICA vă punem la dispoziție două modalități de plată din care să alegeți:

   -   Online cu card bancar Visa sau Mastercard; Plata este securizată total prin partenerul nostru NETOPIA mobilPay, recunoscut pentru exigența acestuia privind securitatea soluțiilor de plată oferite. Astfel plata se face pe o pagină redirecționată și securizată de NETOPIA mobilPay. Datele completate de dumneavoastră sunt în siguranță, astfel MILLICA nu dispune și nu are acces la datele dumneavoastră bancare;

   -   Numerar la livrare - plata comenzii în ramburs la curier.

Condiții de livrare

Produsele noastre sunt livrate direct la domiciliul dumneavoastră, oriunde în România. Veți fi atenționat prin e-mail de livrarea produselor comandate.

   -    livrarea se va face la adresa solicitată de client;

   -   livrarea se efectuează prin firme de transport cu care MILLICA are contract;

   -   produsele se vor livra în ambalajul original MILLICA.

Atenție! Dacă observați nereguli în privința aspectului coletului primit la livrare vă rugăm să ne contactați imediat.

Tarife de livrare

Costul de livrare în România a comenzilor cu valoare mai mare de 200 lei plasate pe www.millica.ro este suportat de MILLICA.

Produsele de pe MILLICA au prețuri afișate fără taxa de livrare. După ce veți adăuga produsele în coșul de cumpărături, pe pagina Coșul meu veți avea trecută taxa de livrare pentru comandă.

Termenul de livrare

Termenul de livrare pentru produsele care sunt în stoc este de 24-72 ore.

În cazul în care din diferite modive produsul nu poate fi livrat în termenul stabilit, vă vom contacta pentru a vă informa despre aceasta.

Politica de prețuri

Prețurile sunt stabilite în momentul în care produsele sunt afișate pe site și se pot schimba în cazul când se aplică politica de reduceri. Toate prețurile sunt exprimate în lei. Ne rezervăm dreptul de a modifica prețurile în timp.

 Returnare

Conform Ordonanței de Urgență 34/2014 privind drepturile consumatorilor. Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.

Termeni de returnare

   -   Trebuie să ne anunțați prin e-mail: contact@millica.ro sau telefonic la 0735 511784 în primele 14 zile de la primirea comenzii ce produse doriți să returnați.

   -   Produsele pot fi returnate numai dacă se află în starea lor originală, nu prezintă deteriorări datorate unei utilizări, dacă sunt însoțite de ambalajul original, sunt însoțite de documentele primite în cutie, precum și de cadourile sau promoțiile pe care le-ați primit împreună cu produsul cumpărat.

   -   Nu se acceptă returnarea sau schimbarea costumelor de baie;

   -   În documentele primite o dată cu comanda veți găsi o proformă de returnare în care trebuie să completați dumneavoastră datele necesare pentru returnarea banilor (codul IBAN de 24 caractere, bancă, CNP-ul);

   -   Pentru retur vă rugăm să ne anunțați când este pregătit coletul și noi vom trimite un reprezentant Fan Courier la adresa menționată de dvs. pentru preluare. Numai în acest fel transportul de retur este gratuit (valabil pentru comenzi în România).

   -  Pentru retur se percepe o taxa de transport in valoare de 15 Lei.

Banii returnați sunt vizibili în cont în maximum 14 zile.

Odată ajuns returul la noi, dacă îndeplinește toate condițiile, banii vor fi vizibili în contul dvs în maximum 14 zile.

Informații importante

Toate produsele sunt controlate pentru calitate și verificate pentru orice probleme sau defecte înainte să fie trimise către client.

Deși încercăm să oferim o imagine cât mai fidelă în ceea ce privește culorile produselor, existența unei game foarte variate de monitoare face posibil ca unele culori să fie ușor modificate față de cele originale. De aceea garantarea faptului că ceea ce afișează monitorul respectă 100% culoarea produsului în realitate nu poate fi făcută de MILLICA.

Dacă se întâmplă să primiți un produs care nu este în condiții perfecte vă rugăm să ne contactați imediat!

Societatea noastră nu își asumă nici o responsabilitate pentru manipularea, transportul pentru retur și nici nu acceptă returnarea produselor ce au defecte rezultate din aceste cauze.

adresa companiei
România, București
telefon de contact
+40 735511783
adresa de email
contact@millica.ro
orele de lucru
Luni - Vineri: 10.00 - 18.00