Întrebări frecvente

Care sunt avantajele creării unui cont?

Înregistrarea printr-un cont permite abonarea la newsletter ce informează asupra noutăților, ofertelor și promoțiilor prezente pe site-ul www.millica.ro

Secțiunea „Contul meu” oferă posibilitatea de a salva produsele favorite și de a plasa comanda.

Ce fac dacă am primit un produs cu defect?

Înainte de expediere, produsele MILLICA trec prin mai multe filtre de verificare însă este posibil ca mici defecte să scape neobservate. Vă rugăm să ne contactați la contact@millica.ro imediat ce a-ți primit colectul, menționând comanda și codul produsului defect.

În această situație, pentru care ne cerem scuze, vă vom înlocui produsul sau vă vom returna banii.

În cât timp primesc comanda?

Termenul de livrare pentru produsele care sunt în stoc este de 24-72 ore. În cazul în care din diferite motive produsul nu poate fi livrat în termenul stabilit, vă vom contacta pentru a vă informa despre aceasta.

Echipa MILLICA vă stă la dispoziție în situația întârzierii coletelor, la e-mail contact@millica.ro.  Înainte de a reclama întârzieri, vă rugăm să verificați mai întâi dacă nu ați primit o avizare de la firma de curierat. În situația în care avizarea există, va rugăm să contactați firma de curierat pentru o noua livrare.

adresa companiei
România, București
telefon de contact
+40 735511783
adresa de email
contact@millica.ro
orele de lucru
Luni - Vineri: 10.00 - 18.00